Extinction Rifts
As the Ancient Monoliths appeared and the wrong people took them over, the operation “Last Breath” started! It’s just a matter of time until our extinction… Unless we can stop them! Equip yourself by selecting between 8 different weapons and 5 unique skills, fight enemies on secret headquarters and make sure to destroy the Ancient Monoliths! An absurd amount of power is required to destroy them! Luckily you’ve got the Extinction Gauntlet, a punching gadget that is connected to your adrenaline, making combos raises your adrenaline making your punches more destructive, only a truly powerful punch can obliterate a Monolith! Can you destroy them all and avoid our extinction?