Exploration Escape Room Bundle
This bundle includes four escape room games: *Pyramids and Aliens: Escape Room *Mystic Academy: Escape Room *Secrets of Blackrock Manor - Escape Room *Between Time: Escape Room PYRAMIDS AND ALIENS: ESCAPE ROOM Embark on an archaeological adventure inside an ancient pyramid to find your missing mentor. As an intrepid explorer, solve puzzles, investigate clues, and unravel the pyramid's secrets. Spoiler: it was not built by humans! MYSTIC ACADEMY: ESCAPE ROOM Today is the day of your final exam to become a wizard. Within this enchanting escape room, you'll navigate a wizardry school, unravel puzzles, master new spells, and put your magical skills to the ultimate test. The question remains: Will you emerge triumphant? SECRETS OF BLACKROCK MANOR - ESCAPE ROOM Find the hidden fortune of Blackrock Manor. Discover the truth about the family deaths. In this mysterious Escape room, you will have to solve puzzles to find the hidden vault with the treasure. But you will find much more... BETWEEN TIME: ESCAPE ROOM You are going to steal a time machine. In this escape room, you must travel through time, explore mysterious places and solve puzzles to obtain untold treasures. Will you come back alive?