Evil Dead The Game - Army of Darkness Medieval Bundle
Celebrate the release of the Army of Darkness update in Evil Dead: The Game with the Army of Darkness Medieval Bundle, featuring new outfits for Lord Arthur and Henry the Red, along with a gold getup for Evil Ash and his minions. The Medieval Bundle includes: - Henry The Red’s Scottish Vibe Outfit - Lord Arthur’s Battle Prep Outfit Spoil those Survivors’ good looks in style, with the Gilded Attire costume pack for the Necromancer Demon army, including Evil Ash, along with a new Screamer jump scare image for the Necromancer Demon.