Episode 4: Around Every Corner
(ESRB Rating: MATURE with Strong Language, Blood and Gore, Intense Violence, Sexual Themes)Episode four of a five-part game series set in Robert Kirkman’s award-winning universe. In the wake of terrible loss, the group arrives in Savannah in search of salvation from the horrors around them. Stalked by an unseen human threat, learn to deal with an increasingly paranoid group and how to protect Clementine. Purchase of this DLC requires The Walking Dead - Episode 1: A New Day.