Episode 3: Long Road Ahead
(ESRB Rating: MATURE with Strong Language, Blood and Gore, Drug Reference, Intense Violence) Episode three of a five-part game series set in Robert Kirkman’s award-winning universe. Treachery within the group leads to a devastating series of events in the most emotionally turbulent episode to date!Will the tough choices you made in episodes one and two come back to haunt you or prove to be worthwhile decisions? Purchase of this DLC requires The Walking Dead - Episode 1: A New Day.