Elite Suit
Download the exclusive Elite Suit now, available only for the Xbox 360! Isaac Clarke becomes a juggernaut in this Level 5 suit featuring the Xbox 360 colors, upgraded toughness, and extra inventory slots. Note: Free for a limited time only.