Echo Six Expansion Pack 1
"3 tough new Spec Ops missions. Following intelligence from Jill Valentine, Echo Six elite squad continue the hunt for the crucial evidence that will prove Umbrella's guilt in the Raccoon City outbreak. The chaos that has overtaken the city means a brutal battle for survival. Every squad member must bring their specialist skills to the fight to ensure the mission succeeds. The missions take you across the city. First to City Hall and deadly USS sniper squads; then to Umbrella's secret underground facility and a brutal encounter with the Nemesis; finally through the city sewers and a desperate rescue mission and escape from G-Birkin. "