Dying Light: The Beast - Hunter Essentials
Refine your Dying Light: The Beast experience with essential kit every hunter needs to survive this harsh reality - especially the silent yet deadly ‘Hush’ crossbow for precise, stealthy takedowns. Adorn your weaponry with the "Villedor" charm, a small reminder of the settlement you protected and proof, that even in the dark, there was someone worth trusting. This essential set also includes a "Trapper" outfit, designed and disguised for those who thrive off the grid, plus curated consumables, adding vital resources needed to adapt and conquer any challenge.