Dustwind - Bundle
Dustwind: You are the nameless heroine! A vicious assault in the wasteland has hit you hard. Without your memory and hopelessly outnumbered you go on your crusade, fighting your way to your tormentors to take revenge. When you don't act carefully, tactical and clever, you won't stand a chance! During this adventure, it will occur to you that not only your own fate is on the stake but much more... Dustwind Resistance: Dustwind: Resistance is a tactical single-player game set in a post-apocalyptic world (real-time with pause). Lead a squad of warriors and your loyal dog, Diesel, against a brutal raider army. Pause and issue orders at any time. Choose your weapons, skills, and tactics. Shoot, chop, kick, or bite. Go in guns blazing or use stealth. Set traps, throw grenades, or crush enemies with an armored car. Deploy turrets and barricades to defend your home. Complete risky missions in raider-infested locations. Do whatever it takes to repel the invaders and secure your people’s freedom. The only thing you can’t do is surrender. Dustwind: Resistance delivers a brand-new story in the Dustwind universe, along with major improvements over the original game.