Dungeons & Dragons
Experience a dramatic tale unfold with Minecraft's Dungeons & Dragons DLC. Explore iconic locations in the Forgotten Realms like Icewind Dale and Candlekeep, battling Beholders, Mimics and more. Choose your class, unlock classic spells and ace ability checks to escape sticky situations. Your story awaits!