Dragon Ruins
Brave the depths of an ancient ruin discovered in the capital of Isigwere, where no soul has ever returned—and where a legendary dragon awaits. In this retro-style dungeon crawler RPG, become the hero who conquers the maze and slays the beast lurking in the shadows. - Choose from 12 unique classes like Knight and Archer to build your perfect 4 member party. - Dive into classic 3D dungeon exploration with auto-mapping and fast-paced auto battles. - With every run, enemies grow fiercer—level up, upgrade your gear, and take on the ever-evolving final boss. - A single-player dungeon RPG experience full of pixel art charm, relaxing exploration and combat, and endless replayability. - Through many challenges, become the Legendary Heroes!