Doughlings: Arcade
Doughlings brings unique gameplay mechanics through its interesting characters and the world while combining together the best that all known brick breaker games have to offer, polished with a modern look and design. An Old Friend with a New Look Nothing is better than a familiar face. In Doughlings, you will feel right at home with classic gameplay mechanics, power-ups, and challenging levels. Don't let Morpheus lose his ball and try to clear the screen with everything you got! Rewrite Your DNA Find the hidden DNAs and morph into 6 different personas in each level. Unlock them all and collect elixirs to activate new and even more powerful abilities. It's Showtime Baby! Forget the traditional brick breaker power-ups. Doughlings presents ‘Show-Off’s--super abilities that you can unleash to change the course of every level. With each character, a unique ‘Show Off’ ability will be yours. Use them wisely. Stay Strong, Stay Alive Complete the harder levels to face new enemies that present game changing challenges. Killers, psychos, ghosts, you name it! Nobody said it was going to be easy so get ready! Create, Test and Share You think you can create the most bad*** level? Go and create your own levels with all the targets and characters available in Doughlings. Share them with the world and play other levels created by players from around the globe!