DOA5LR Costume Catalog 4
This free download is required in order to use Marie Rose's Angelic Maid costume in Dead or Alive 5 Last Round (available to DOA5LR New Costume Pass holders only). *The costume cannot be used with this download alone. * Please install the latest title update in order to use this content.