DOA5LR AQUAPLUS Mashup - Phase 4 & Melvy
The sale of this content will be discontinued after December 12th, 2020. You will still be able to continue to use the content you have already purchased. This is a costume for Phase 4 based on Melvy from Dungeon Travelers 2: The Royal Library & The Monster Seal. - This costume is destructible. *This costume is also included in the full costume set. Please do not purchase both the full set and the individual content. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalog LR40 is required. *You must purchase the necessary characters before using this content.