DOA5LR AQUAPLUS Mashup - Christie & Izebel
The sale of this content will be discontinued after December 12th, 2020. You will still be able to continue to use the content you have already purchased. This is a costume for Christie based on Izebel from Tears to Tiara II: Heir of the Overlord. - This costume is destructible. *This costume is also included in the full costume set. Please do not purchase both the full set and the individual content. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalog LR40 is required. *You must purchase the necessary characters before using this content.