Dino Escape & Crystal Veins (Bundle)
In this bundle you will find two challenging 2D Platformer Adventures. Take the opportunity to expand your collection in this great offer. Game 1: Dino Escape Dino Escape is a fun 2D platformer where danger lurks behind every leaf—and survival is just one jump (or dash) away. Players take control of a brave little dinosaur who’s been separated from his pack and stranded in a haunted forest crawling with monstrous creatures, deadly traps, and mysterious ruins. Armed with instinct, agility, and sheer dino grit, you’ll leap over spikes, dash past undead horrors, and trigger ancient switches to unlock the path forward. But beware—swamps swallow the careless whole, flying beasts patrol the skies, and the shadows seem to whisper secrets best left forgotten. With its eerie pixel-art style, tight platforming controls, and a constant sense of tension, Dino Escape delivers an atmospheric adventure that challenges your reflexes—and your courage. Will you survive the maze and find your way back home? Or will the forest claim another lost soul? Game 2: Crystal Veins Crystal Veins is a 2D platformer blending cartoon visuals with intense underground challenge. You play Toby, a miner trapped after a mysterious cave-in. With only his pickaxe, helmet, and flickering lantern, he must dig, dodge, and dash through a forgotten mine. Gates require rare crystals to open, so mine glowing veins, avoid lava, bats and cave beasts, and reach the exit before darkness swallows you.