Digital Deluxe Content
Grab the Digital Deluxe Content and receive special Black Hand weaponry – the Black Hand Stealth Microfighter Jet and the Black Hand Prototype 'Skystriker' Weaponized Wingsuit. - The Black Hand Stealth Microfighter Jet: This special aircraft has retractable wings and experimental stealth optic camouflage on top of an elite on-board attack arsenal. Fight back against the Black Hand with their own technology! - The Black Hand Prototype 'Skystriker' Weaponized Wingsuit: Wingsuit technology taken to the extreme! The Black Hand's secret weapon - this prototype wingsuit attachment features boost technology, barrel rolls, and can unleash devastating missile barrages. When fully upgraded, this prototype is sure to be the ultimate weapon.