Deus Ex: Mankind Divided - Tactical Pack
Using distance to your advantage, eliminate your targets silently with a custom skinned Tranquilizer Rifle, the Micro Assembler Augmentation, one pack of tranquilizer ammo, 3 Smoke Grenades, and 2 Gas Grenades.