Demonic Designations: Summoner Titles
Additional downloadable content that adds 10 more fan-voted titles for Raidou. *This content will be available once the player is able to manually change their title in-game by reaching the required rank. *For further information on how to change titles, please see "How to Use Downloadable Content" in the in-game Detective Journal. *Titles included in this DLC vary by language.