Demon Hunter: Revelation
Having defeated the Beast from another dimension, Dawn Harlock had hoped to spend the rest of her life in peace. However, circumstances have placed the life of a child at stake and brought her out of retirement to once again solve supernatural riddles and hunt hellish demons. Can the world's foremost paranormal detective muster the courage to follow the dark path and face off against an enemy from beyond? With you as her guide, she stands a chance. The protagonist will once more don her detective hat to investigate a mysterious case. A woman was murdered and her daughter disappeared under strange circumstances. Is this a random crime, or is something sinister lurking behind it? Dawn slowly starts to suspect that a terrifying force is at work. Indeed, the supernatural events might have more to do with her own mysterious origin than she would have wanted.