Demon Hunter: New Chapter (Xbox Version)
"Twenty years of peace came to an abrupt end, when Dawn Harlock, the last member of the mysterious order of demon hunters, has to, once again, face Archdemon Ragnar and save the world from evil. One day she recieves a call from mysterious doctor Stuart Williams, who claims to be her foster father's long time friend. He promises valuable information about Dawn's biological parents, that might shed some light on her eerie past shrouded in mystery."