Deceit 2: Werewolf Pack
Stalk your prey and hide your true nature as a wolf among sheep with the Wyrtorn Terror. The Werewolf Pack also gives you an exclusive curse, The Chemist, and an exclusive item the Ball & Chain. Terror: The Wyrtorn Resurrected from the brink of extinction through a groundbreaking scientific discovery in Germany, the Wyrtorn are unyielding in their pursuit of blood. Sparing no one with their three unique abilities, and giving a new twist to playing the Terror. Unlock this exclusive Werewolf Terror transformation. Maim Leap into the thrill of the hunt! Launch at your opponents, timing your moves for maximum impact. Rend flesh and drain sanity with each bite. Beware, the Innocents can fight back and break free. Howl Unleash a deafening howl into the air: disorientating and inflicting sanity damage on affected players. Hunt Sprint at incredible speed, outpacing even the Experiment Terror. Use your wolfish strength to jump even further, and bring down your prey. Just don’t get lost in the thrill of the hunt, or you might not be able to see where your enemies are hiding… Curse: The Chemist As the Chemist, you’ll be spreading your poison among the group without them knowing who is responsible. Working against both the Innocents and Infected, win on your own terms and kill them all. Item: Ball and Chain A trap item that greatly reduces a player’s mobility. Use the Ball and Chain to prevent players from running away or from continuing to chase you. Or deceive others by placing it on yourself and blaming someone else... New Map: Project Wurgen* Explore the dark secrets of the macabre facility that carelessly resurrected the Wyrtorn Werewolf in the name of science—Project Wurgen. Discover the brutal cages, sterile containment labs and clinical medical equipment as you seek to triumph in the Ritual of Deceit. *This map is free for all players.