Cuisine & Cargo
Dying for more action? Take up the challenge of two hardcore Quarantine Zones. Employ a mix of stealth and combat to ransack and investigate ominous, Infected-filled corridors of the once most famous restaurant in Harran and an abandoned rail yard. Great spoils are believed to be abound in these places, but no one who ever walked in made it out alive to tell the story. Wanna be the first?