Crossout – Ronin (Deluxe edition)
— Unique armoured car: “Ronin” (Deluxe edition); — New activatable melee weapon: “Tachi” (2 pcs.);; — New cabin: “Kensei”; — Movement parts: “Hermit” (4 pcs.); — Hardware: engine “Cheetah”, invisibility module “Chameleon”, generator “Ampere”; — Unique paint can: “Legend of Ronin”; — Portrait: “Master Miyamoto”; — Background and logo for profile customization; — A set of unique stickers; — Early access to new structural parts; — 4000 in-game coins; — Maximum number of parts increased to 70. “Weapons and armour are merely tools. A warrior’s true strength comes from his soul. Only strict discipline, persistent training and unshakeable will can destroy the enemy even before he realizes he has lost” — Master Miyamoto. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 70. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!