Crosak
Do you like platforming, exploration, and plumbing...? Uh, I mean... play-dough?! Well, we may not have pipes, but we can give you 64 reasons to join Crosak’s daring adventures. 1. Become a real caveman jumping and clubbing your way through a multi-gravity universe made of sticky play-dough: six open worlds full of secrets plus three special worlds with everything a galaxy could wish for. 2. Invite your favorite second player to have fun with Crosak and his friend Ena! Enjoy the full adventure in one- or two-player mode, switching whenever you like. 3. Face crazy “Jurassic-inspired” enemies — from giant carnivorous plants to karate dinosaurs or our take on the missing link (the Kobi). 4. Experiment with various power-ups to overcome the twisted planets’ challenges: anti-gravity feathers, rock-helmet, or flaming club, to name a few. 64. And let’s not forget the main mission! Rescue the 60 cavemen from Routine Village captured by the fearsome warlock Double G. 60 objectives with all kinds of missions: races, pterodactyl flights, mini-games, free falls, T-Rex rides, powerful boss fights, and much more. Don’t overthink it — give your world a spin with Crosak!