Cricket 26 - Pro Team Edition
Along with 24,000 Pro Team Credits. Featuring the all-new Management Career, a bigger and better Pro Team, in-depth Ashes mode, and expanded control on and off the field from enhanced gameplay and in-depth strategies - Cricket 26 is The Ultimate Showdown. Every Decision Matters! The all-new Management Career has you take command – take a team to the top or the even harder job keep them there! Scout, recruit and develop players, build the best lineup and develop match strategies. Play cricket your way and lead your squad to glory, at home or on the world stage. Step into the Ashes. Experience every moment! Cricket’s biggest rivalry is back, bigger than ever, with an expanded Ashes Mode. Take full control of Australia or England – with team net sessions, press conferences and more bring you a deeper than ever Ashes experience. Collect. Assemble. Dominate! Pro Team is back. More cards, more modes, more challenge. Build your ultimate Pro Team squad and take on the new Centurion multiplayer mode. Build your collection with weekly pack drops, or Auction House to lock down the key players to your success. Create. Share. Play! Unleash your creativity in the Academy. Create and share stadiums, players, bats and full teams, or play and download content from the Cricket 26 community. Control every ball. Master every match! Step up to a whole new level of control with enhanced Gameplay Mechanics, pierce the gaps for quick singles, balance your offence and defence - set strategies to limit run rates or take wickets, score runs quicky or conserve energy in a demanding test match.