Creepy Shift: Roadside Diner
A young man takes the night shift at a roadside restaurant. Ordinary tasks—washing dishes, carrying boxes, cleaning—quickly turn into a fight for survival under the glow of the blood moon. What should have been a quiet night becomes a nightmare, where mysterious rules are the only hope to make it until dawn. The game combines work-simulation elements with horror mechanics. Solve puzzles, complete everyday tasks, and uncover a tense storyline inspired by horror podcasts and creepypastas. Key Features: - first-person interactive gameplay - roadside restaurant work simulator - survival and puzzle-solving mechanics - dark, immersive storyline - atmosphere inspired by horror podcasts and creepypastas A game where daily routine becomes a deadly challenge, and the night shift reveals the true face of horror.