Cook, Serve, Delicious! 1/2 Bundle!
Cook, Serve, Delicious! and Cook, Serve, Delicious! 2!! "Cook, Serve, Delicious!" is a deceptively easy game to learn but incredibly challenging to master as you progress from owning a rundown zero-star cafe into a five-star world famous restaurant. (Cook, Serve, Delicious! 2!!) is the massive sequel to the surprise best selling original, one of the few games that gives players complete control on how they want to build their restaurant.