CODE VEIN: Frozen Empress
New powerful foes await in the second CODE VEIN DLC, Frozen Empress. In addition to new weapons, Blood Veils, and blood codes being added, alternate costumes for your partners are now obtainable from newly added areas in the Depths. This add-on is also available as part of CODE VEIN Deluxe Edition, which features both the full game and the Season Pass that gives access to additional DLC.