Cluedo - Black Adder Edition
Solve the iconic murder mystery at Tudor Mansion, then head out to sunnier climes in the all-new sequel, The Black Adder Resort, and find out how Mr Boden “Boddy” Black connects to the latest victim, Mr Callan Coral. When you purchase Clue/Cluedo: The Black Adder Edition, you’ll unlock the base game, a new crime scene, Case File Revisited #1, two new suspects (Agent Gray and Analyst Hyacinth) and four additional tokens. Clue/Cluedo Base Game: Experience a fresh take on the classic crime-solving board game. Step into new mysteries and use your skills of deduction to find out whodunit, with what weapon and where. Includes Tudor Mansion-themed player avatar, card back, themed clue sheet, dice set and 12 tokens. The Black Adder Resort: Mr Callan Coral, a former business partner of Mr Boden “Boddy” Black, has invited everyone suspected of his business associate’s murder to lie low on his tropical island. However, things take a turn for the worse when they once again find themselves at the heart of another murder mystery! This crime scene includes a new player avatar, a different card back, a themed clue sheet, a snake dice set and 12 new tokens. The Black Adder Resort: Case File Revisited #1: A hyacinth blooms in death once more, bringing shades of gray to the Black Adder Resort crime scene! Agent Gray and Analyst Hyacinth join the suspect roster, but are either of them the real culprit? Or has the true murderer dragged them in to muddy the waters? This additional content includes two new suspects and four more tokens. INCLUDES: - Clue/Cluedo Base Game - The Black Adder Resort Crime Scene - The Black Adder Resort: Case File Revisited #1 Solve the mystery and prove yourself to be the ultimate detective – download and play today!