Cities: Skylines II - Bridges & Ports Bundle
Bridges & Ports Bundle Discover a world of possibility where city meets sea, and let the soundwaves of a new radio channel carry you forward. This bundle pairs the new expansion ‘Bridges & Ports’ with the ‘Cold Wave Channel’ radio, letting you build new bridges, customize your port, and dive into marine industries, all to the beat of chill tunes. Cities: Skylines II - Bridges & Ports Bundle includes: ‘Bridges & Ports’ Expansion Connect city and sea with new drawbridges and lift bridges, and let ferries become a natural choice to connect neighborhoods and get commuters where they’re going. Bring the shoreline to life with new parks, leisure piers and quays - and spotlight it all with one of four new lighthouses. Customize your harbor and tailor it to the city’s layout and terrain, and scale it to fit your ambitions. Expand with upgrades that boost your port’s efficiency, safety, and security. There are new storage facilities and ore yards, passenger terminals, a customs office, and an emergency response unit. There’s even an employee canteen. Expand your marine industries and develop inland fish farms or expand into open-water fishing with fishing piers, fishing areas, and offshore farms to raise your slippery livestock. Offshore oil fields open up another revenue stream. The expansion unlocks over 100 new assets, plus new achievements, and never-before-seen maps, including a peninsula, a bay, and vast great lakes. Your waterfront. Leveled up. ‘Cold Wave Channel’ Dive into the depths of city building accompanied by the Cold Wave Channel, where atmospheric melodies create a distinct, minimalist soundscape. This radio gives you a unique blend of icy beats and enigmatic vibes, serving as a sleek backdrop that stimulates creativity and focus. Let the soundwaves steer your imagination to create the metropolis only you can.