Circus Interstellar
In the distant future, mankind is at the brink of extinction. Set on a mission to find resources for their dying species, star voyagers encounter a strange, sadistic alien race with a clownish appearance who are hellbent on making them a part of the galactic carnival of horror. Will the survivors escape the gory circus? Or will they be assimilated like all the others... Trapped in a mining vessel with electric walls and vengeful alien clowns, the goal is simple: Get back to your cruiser in the shuttle bay and escape. However, these gruesome bozos have some nasty tricks hidden up their sleeves and seem to know your every move. Outwit and blast any bozo that stands in your way, for the longer you linger, the ever-hungry Jugularnaut nears... Lock and load... Shred sinister bozos... And run for your life!