Chivalry Weapon Pack
Download this free DLC to craft new gear forged for the Chivalry: Medieval Warfare crossover event. Go berserk as you mow zombies down with the fearsome Zweihander (a brutal two-handed sword) and feel them crash against your sturdy Medieval Shield emblazoned with the Agatha Knights’ cross or the Mason Order’s eagle. Glory awaits!