Chivalry 2 King's Edition
Return to the ultimate medieval battlefield! Chivalry 2 is a multiplayer first person slasher inspired by epic medieval movie battles. Players are thrust into the action of every iconic moment of the era - from clashing swords, to storms of flaming arrows, to sprawling castle sieges and more. Buy Chivalry 2 King's Edition now to get the following content: 1. Chivalry 2 Special Edition 2. Rebel King's Armor and War Helmet - Don the legendary armor worn by General Malric at the Battle of Stoneshill. 3. Feydrid's Aegis Armor and War Crown - Fight for glory and honor with the Steward King Feydrid's royal set. 4. Duke's Talon and Kralle of Bridgetown Shields - Protect yourself with the Duke's Talon (Mason Shield) and Kralle of Bridgetown (Agathian Shield). 5. Surrender Flag Novelty Item - Live to fight another day with this novelty item, added to your spawn-in inventory. 6. 1000 Crowns + 5000 Gold - Receive 1000 Crowns (premium currency) - and 5000 Gold (earnable currency), used to unlock new armor, weapon appearances and more!