Bus Simulator 21 Next Stop - MAN Bus Pack
Attention all Angel Shores and Seaside Valley bus drivers! You want to upgrade your fleet with the content of the "Bus Simulator 21 Next Stop", including the fresh design of the new MAN Lion's City 12 city bus with three fancy interior sets? Then this is the perfect expansion pack for you! Upgrade your Bus Simulator 21 to the Bus Simulator 21 – Extended Edition and get the following content: 1. MAN Lion's City 12 The new MAN Lion's City was designed in cooperation with the clients of MAN. All its interior and exterior improvements make it particularly appealing. This new city bus does not only look futuristic – it will also be the highlight of your bus fleet! Enjoy this fancy 40-foot rigid bus with 2 axles, 3 doors, and 37 seats. 2. 3x Bus Interiors The MAN Lion's City 12 bus comes with three authentic interior designs with specifically created color patterns for the seats and appealing floor textures. Go ahead and try them out (also in your other buses) and become the next transport trendsetter! The Bus Simulator 21 Next Stop upgrade pack requires the main game.