BrokenLore: DON'T LIE
BrokenLore: DON'T LIE is a Japanese psychological horror game exploring trauma, isolation, and a fractured reality where perception becomes increasingly unreliable. Step into the life of Junko, a hikikomori whose carefully controlled world begins to unravel as the past resurfaces in ways she can no longer ignore. Raised by a father who was always present but never truly there, Junko learned early to retreat inward. When her few attempts at connection were met with rejection and humiliation, she shut herself away from the outside world. As the boundaries between memory and reality begin to fracture, familiar places transform into reflections of her past. Through exploration, unsettling encounters, and the gradual unravelling of Junko's story, she must confront the people, experiences, and emotions she has spent years trying to escape before she loses herself completely. Features Japanese First-person psychological horror: Explore, investigate, and survive within a grounded, slow-burn descent into paranoia and perception. Confined exploration: Search Junko’s apartment and surrounding distorted spaces through messages, files, and environmental clues to uncover hidden truths. Tension: Stay out of sight and move carefully as an unseen presence begins to track your behaviour. Fractured reality: Shift between familiar environments and warped liminal spaces shaped by Junko’s memories, where her memories and fears manifest. BrokenLore Series: DON'T LIE is part of the “BrokenLore” series of games that can be played and enjoyed as a standalone story. Wired Productions: Produced by psychological narrative specialists, WP, adding additional layers of narrative and depth, for a richer experience.