This just in! Roxxi and Nevra are setting ‘couple goals’ around the world in this Fashion Pack. Rock the stage in a fierce new way playing as Roxxi or catch the beat with Nevra – her funky style is all about those silver accents. Whether you’re hitting those iconic notes, showcasing your moves, or turning heads with rockin’ looks, you’ll own the spotlight playing with this duo.