Take on new challenges and earn new rewards in Borderlands 4 with the Bounty Pack Bundle.* Wreak more havoc across Kairos with these four separate post-launch DLC packs, each featuring new cosmetics, weapons, enemies, and more! The Bounty Pack Bundle is included with the Deluxe and Super Deluxe Editions of Borderlands 4. Put your skills to the test with exciting missions to conquer, powerful loot to collect, and deadly enemies to eliminate. Bounty Pack Bundle includes: - 4 unique areas, featuring new Missions and a unique Boss - 4 Vault Cards, each with 24 Cosmetics and 4 pieces of Legendary Gear - New Vault Hunter cosmetics - 4 New vehicles with new cosmetics - New Legendary Gear *Borderlands 4 Bounty Pack Bundle consists of 4 separate post-launch DLC packs: Bounty Pack 2, 3, 4, and 5. The Bounty Pack Bundle is included with the Deluxe and Super Deluxe Editions of Borderlands 4. The Bounty Pack Bundle, and the individual DLC packs that make up the bundle, will also be available for separate purchase at launch (base game required). Exact release timings of each DLC pack to be announced at a later date and will be subject to change. Terms apply.