Bomb Rush Cyberfunk - Base & Jay
Two new writers, Base and Jay, are coming in from out of town to support the BRC crew. Base is a skateboarding robot, when he is not out skating he likes taking care of his Bonsai Trees Dislikes: Being stuck in traffic Style point: Oversized trousers Current obsession: Collecting stickers Jay is a bubbly inline skater, she likes going around and trying local foods Dislikes: Social Media Style point: Big braids Current obsession: Fighting games You'll be able to pick them from any cypher in the game from the moment you unlock the ability to start cyphers in Chapter 2 of the game. Base and Jay each come in 4 different fits.