Bling Bling Pack
We’re bringing bling back to the Row with this set of money-themed superpowers. In these hard financial times, what better way to boost the economy than to power your buff to shake down enemies, turn your foes into gold with the Midas touch, make it rain with stomp, or blast people in the face with some dollar-dollar bills, yo. Strap this on and shake that moneymaker!