Black Flower
Black Flower is a strategic roguelike about survival and growth in a fragile garden. Guide your garden through a magical calendar, making daily choices between unpredictable weather conditions. Each day brings new risks and opportunities, forcing you to manage resources, protect your flowers, and adapt to an ever-changing world. At the center of your journey lies a single black seed — a rare and mysterious chance to change your fate, if you can make it bloom. Every run is different. Skill matters, but success is never guaranteed.