Better Save Soul
No one is without sin - this is what the Bishop in the Town teaches, and it is true. But who said that one cannot be cleansed from these sins? Help your new friend Euric to fulfill his cherished dream and remove the shards of sins from his soul. In return, he is ready to share a book, which describes a new technology for global craft control of Zombie Workstations... What are you ready to do to get it?