Bee Simulator: The Hive - Artbook
See where the buzz is coming from and how with Bee Simulator: The Hive - Artbook! Bee prepared to discover the secrets of the extended adventures of our pollen-loving friends! With 70 honey-glazed pages of goodness, this artbook is worth the sting ๐Ÿ Witness the creative process through storyboards, go back to your favourite, wholesome loading screens, give a hive five to your favourite bees and refresh your memory with the glossary of flora and fauna ๐ŸŒป Whether you want to take a look at the bigger picture or examine how the game's UI was built, it's a true honey pot of inspirations! ๐Ÿฏ From dramatic beehind-the-scenes materials to wholesome extras, it's all here. While it's not all roses, this time around it only means that your honey will have more flavour ๐ŸŒผ Whether you're a game design geek, love the game's artstyle or adore bees in general, this artbook will definitely make you bloom ๐ŸŒž