Be the Zombie
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Take control of the Night Hunter and begin your hunt for human survivors. As the ultimate zombie predator, you can invade other players’ games and add even more terror to their quest for survival. Experience intense asymmetric multiplayer as the horrifying force behind invasions. Kill your prey and develop superhuman skills to become the worst nightmare Harran has ever seen. Good Night, Good Hunt.