Atelier Yumia - Additional Hair Color Set
Change up the mood with a different hair color. Five hair color changes for Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina, and Lenja (Flammi's fire color changes). There are five different colors for each character. List of Contents: - Palette Change "White Lily" - Palette Change "Sun Gold" - Palette Change "Wine Red" - Palette Change "Deep Blue" - Palette Change "Forest Green" Note: Hair color changes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room (the relevant characters must also have joined your party). This is included as bonus content in the "Atelier Yumia Season Pass." Please check the official "Atelier Yumia" site for details.