ASTRONEER - STARTER BUNDLE
Start your space adventure with a sharp new look and some virtual currency to purchase additional cosmetic customization items in ASTRONEER! The Starter Bundle includes: Cadet Suit Retrograde Palette 750 QBITS QBITS are a virtual currency that can be used in ASTRONEER to purchase cosmetic customization items.