ASTRONEER - ESSENTIAL BUNDLE
Have you missed some of our themed bundles in the past and wished you could just purchase them without waiting? Well then enjoy the “Essential” bundle, containing some of our best rotating bundles in Exo Outfitters! If you have missed some in the past, here is a bundle to grab them all at once. For those of you that have been with us since the beginning, this set is a way to support System Era and future content updates for Astroneer. This bundle includes the Vintage “Automaton” Suit and a ton of customization options for your Astroneer. INCLUDED ITEMS: Astromancy Bundle: Crystal Ball Visor, Hocus Pocus Hat, Incantation Palette EXO Tech Bundle: Control Unit Hat, Error Code Visor, Grid Lock Palette Deep Space Diver Bundle: Guiding Lite Hat, 3x3 Eye Mask, Abyss Palette Tychomancy Bundle: Space Magic Palette, Heaven-Scent Mask, Astrolabe Hat Vintage Bundle: Vintage Red Palette, Vintage Emblem Visor DISCLAIMER: If you have previously purchased any of the individual items in the bundle, you will receive the value of the individual items in a QBIT grant automatically within the game for use on future Exo Outfitters purchases! The Vintage set has no QBIT value.