ASTRONEER - ATHLEISURE BUNDLE
In celebration of our 7th anniversary since Early Access and our upcoming 5 year 1.0 anniversary, we are releasing this supporter bundle with a brand new Suit! For those of you that have been with us since the beginning, this set is a way to support System Era and future content updates for Astroneer. Do you feel a little guilty when we announce another roadmap filled with free updates every year? Here is a little way to thank us and ensure we can keep making awesome content. The Athleisure Suit is a brand new Astroneer Suit exclusively available in this bundle, alongside some of our favorite cosmetic pairings. In addition to the Suit we are bringing back the much requested “Vintage” palette and visor from our archives! INCLUDED ITEMS: ATHLESIURE SUIT OFF GRID PALETTE ORBITAL HEADLAMP VINTAGE RED PALETTE VINTAGE EMBLEM VISOR DISCLAIMER: If you have previously purchased any of the individual items in the bundle, you will receive the value of the individual items in a QBIT grant automatically within the game for use on future Exo Outfitters purchases! The Vintage set has no QBIT value.