ASMR Slicing: Nice Cuts DLC
With this DLC you will unlock instantly: - 16 new objects waiting to be cut! - Golden Knife skin - Dollar Knife skin - Kitchen Knife skin - Red Ceramic Knife skin - Circular Saw skin - extra 5000 coins Available for unlocking: - Axe Carbon skin - Fish Blade skin - Toast Knife skin - Blue Chainsaw skin - Platinum Credit Card skin Get your new tools ready and start cutting now!