ARC SEED
Face the interstellar Archangels in a turn-based tactical game with deckbuilding elements and destructible environment, where you pilot powerful mechs to save the Earth from destruction. Face the incoming alien threat, known as Angels, that traveled interstellar space in their seed pods and arrived on Earth bringing death and destruction. You will need to upgrade your mech, manage your weapons and equipment. Build the perfect deck combination and survive all the incoming Archangels.